دعوت از دانشجویان و اساتید خارجی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی نانو

دعوت از دانشجویان و اساتید خارجی برای بازدید از نمایشگاه بین المللی نانو کنکوری: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پانزدهمین نمایشگاه بین المللی نانوی ایران را در بازه زمانی 13 الی 16 آبان ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می نماید و از دانشجویان و اساتید خارجی جهت شرکت در این رویداد دعوت به عمل می آورد.


به گزارش کنکوری به نقل از ایسنا، نمایشگاه بین المللی نانوی ایران که هر ساله با هدف معرفی آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در عرصه نانو برگزار می شود، در سال ۱۴۰۳ میزبان دانشجویان بین المللی از سرتاسر جهان خواهد بود. این نمایشگاه بمنظور گسترش همکاریهای بین المللی و تقویت تعاملات علمی و فناوری، برنامه های ویژه ای برای دانشجویان و اساتید خارجی تدارک دیده است.
نمایشگاه بین المللی نانوی ایران (IRANNANO 2024) در امتداد توسعه همکاریهای علمی و فناوری، از دانشجویان و اساتید خارجی جهت شرکت در این رویداد دعوت کرده است که فرصت مناسبی برای آشنایی با تازه ترین دستاوردهای فناوری نانو و برقراری ارتباط با متخصصان و محققان برتر این حوزه است.
این نمایشگاه بین المللی شامل بخش های متنوعی همچون غرفه های تخصصی، کارگاه های آموزشی، سخنرانی ها و نشست های علمی خواهد بود. دانشجویان می توانند از تجربیات متخصصان و اساتید برجسته در حوزه های مختلف فناوری نانو بهره مند شوند و به تبادل نظر در حوزه های پژوهشی بپردازند. این بازدید به مدت چهار ساعت برگزار می شود و امور لجستیکی و پذیرایی توسط ستاد نانو به عهده گرفته خواهد شد.
دانشجویان و اساتید خارجی ساکن در ایران می توانند در این نمایشگاه از نزدیک با محصولات و تکنولوژی های جدید نانو آشنا گردند، با شرکت های فعال در این زمینه دیدار کنند و از فرصت های آموزشی و کارگاهی بهره مند شوند. همچنین، این رویداد بستر مناسبی برای دانشجویان و اساتید جهت برقراری ارتباطات بین المللی، آشنایی با پروژه های تحقیقاتی نوین و توسعه ایده های نوآورانه فراهم می آورد.
به نقل از ستاد نانو، علاقه مندان به شرکت در تور بازدید از نمایشگاه می توانند بوسیله لینک https: //B2n.ir/IranNano2024Reg ثبت نام کرده و اطلاعات بیشتری درباره ی برنامه ها و فرصت های ویژه این رویداد کسب کنند.




منبع:

1403/07/12
11:46:48
5.0 / 5
141
تگهای خبر: آموزش , پژوهش , تحقیقات , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور