بررسی قواعد تجاری سازی محصولات دانش بنیان در یک کمپ ملی

بررسی قواعد تجاری سازی محصولات دانش بنیان در یک کمپ ملی کنکوری: نخستین کمپ ملی فروش محصولات دانش بنیان با حضور 60 مدیرعامل و مدیر فروش از 12 استان کشور در پارک فناوری پردیس انجام شد که بررسی قواعد تجاری سازی محصولات دانش بنیان با اهمیت ترین برنامه این کمپ ملی بود.


به گزارش کنکوری به نقل از ایسنا، در این دوره که ۶۰ نفر از مدیران عامل و مدیران فروش شرکت های فناور و دانش بنیان از ۱۲ استان کشور حضور داشتند، قواعد راهبردی و تاکتیک های کلیدی به بازار رساندن کالا و خدمات دانش بنیان مورد بحث قرار گرفت.
این کمپ با همکاری پارک فناوری پردیس و مجموعه کارنو در ۵ روز در پارک فناوری پردیس اجرا شد. روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول تریز از برنامه های این کمپ بود.
کشف و اجرای راهکارهای خلاقانه فروش در سازمان، رفع چالش ها و موانع شرکت های دانش بنیان در فروش محصولات دارای فناوری و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکتها از اهداف برگزاری این دوره بوده است.
مدیران عامل و مدیران فروش شرکت هایی در عرصه های تجهیزات پزشکی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر شرکت های دانش بنیان در این کمپ شرکت داشتند.
بازدید از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک و آشنایی با زیست بوم نوآوری و فناوری این مجموعه از دیگر برنامه های این کمپ بود. در این کمپ، مدیران عامل چند شرکت از شرکت های برجسته پارک فناوری پردیس نیز به بیان تجربیات خود در عرصه فروش محصولات دانش بنیان پرداختند.
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به شرکت کنندگان در این دوره گواهی از طرف پارک فناوری پردیس اعطا شد.




منبع:

1402/10/09
08:40:42
5.0 / 5
324
تگهای خبر: آموزش , پزشكی , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور