معرفی نسل جدید روابط عمومی ها از جانب یک شرکت استارتاپی
به گزارش کنکوری، یکی از شرکتهای استارتاپی با مشارکت دانشگاهیان با عرضه خدمات دانش محور، مبادرت به پیاده سازی سامانه هایی برای عرضه نسل جدید روابط عمومی ها کرد.
حمید عزیزیان، مدیر تولید محتوای این شرکت فناور در گفتگو با ایسنا، اظهار داشت: ما از سال ۹۹ آغاز به کار کردیم و با تشکیل استارتاپی در فضای دانشگاهی طرح های تحقیق و توسعه را در حوزه رسانه اجرایی کردیم.
وی ادامه داد: در این طرح ها ایده هایی را اجرایی کردیم که جای آن در فضای رسانه ای کشور خالی بود.
عزیزیان، نقاط قوت این شرکت را تولید و عرضه راهکارهای مبتنی بر دانش عنوان نمود و خاطرنشان کرد: شرکت ما تنها یک خبرگزاری نیست که محتوا تولید نماید و همینطور یک آژانس تبلیغاتی به شمار نمی رود، بلکه مجموعه ای خلاق و دانش محور در زمینه ارتباطات و رسانه است که در جهت توانمندسازی و توسعه اکوسیستم ارتباطی و رسانه ای کشور فعال گشته است.
وی توانمندسازی دانشی را با هدف به روز رسانی و ارتقای دانشی نیروها و سازمان ها از راه برگزاری دوره های تخصصی و عمومی و عرضه خدمات مشاوره ای را از زمینه های فعالیت این شرکت خلاق در حوزه رسانه نام برد و خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای انواع پژوهشها و برگزاری رویدادهای خلاقانه و نوآورانه در حوزه رسانه از دیگر زمینه های خدماتی ما به حساب می آید.
عزیزیان، ارزیابی عملکرد سازمان ها را از دیگر زمینه های خدماتی این شرکت نام برد و اظهار داشت: معمولاً در سازمان ها، بخش روابط عمومی نوعی تبعیدگاه است و از طرفی سازمان ها استراتژی هایی دارند که در اجرا به هدف مورد نظر نمی رسد؛ ازاین رو ما برای ارزیابی عملکرد این سازمان ها، داده های رسانه ای و مطالب فضای مجازی آنها را جمع آوری و ارزیابی کردیم.
وی از طریق اندازی و توسعه سامانه ای برای سازمان تأمین اجتماعی اطلاع داد و اظهار داشت: در قسمت روابط عمومی کلیه اطلاعات را در این سامانه بارگذاری و در واقع با این سامانه نسل جدیدی از روابط عمومی ها را معرفی کردیم. بازار سنجش و مخاطب سنجی بخشی از این خدمات است.
منبع: كنكوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب