تازه ترین اظهارنظرهای ستار هاشمی درباب پیشروی پروژه فیبر نوری

تازه ترین اظهارنظرهای ستار هاشمی درباب پیشروی پروژه فیبر نوری به گزارش کنکوری، ؛ /> <meta property=؛article: publisher؛ content=؛خبرآنلاین


به گزارش کنکوری به نقل از خبر آنلاین و بر طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، هاشمی میزبان اعضاء سندیکای مخابرات ایران؛ کانون هماهنگی فاوا؛ اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادرکنندگان صنعت مخابرات؛ سندیکای افتا؛ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های تولیدی دانش بنیان فاوا؛ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های فناور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال؛ سندیکای شرکت های شناسایی و مکانیابی رادیویی؛ انجمن شرکت های نرم افزاری و اتحادیه شرکت های حفاظت الکترونیک بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه بعد از شنیدن دیدگاه های مطرح شده از طرف نمایندگان بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد که دغدغه فعالان بخش خصوصی صنعت را تا جایی که ممکنست با اولویت گذاری مشخصی که حتما با حضور آنها جمع بندی می شود، بصورت جدی دنبال می کند.
هاشمی درباره ی آینده پروژه گسترش زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری اشاره کرد: با توجه به این که پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارها به یک تکلیف قانونی تبدیل گشته، آنرا دنبال می نماییم اما معتقدیم که این برنامه نیازمند برخی بازبینی هاست، چونکه باید دراین زمینه، بصورت واقع بینانه، ظرفیت ها و نیازهای مشترکین مورد توجه قرار گیرد.
وزیر ارتباطات، جذب سرمایه برای افزایش حجم اقتصادِ بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را ضروری دانست و اصرار کرد که این اتفاق بدون فراهم کردن پیش نیازها ممکن نیست.
هاشمی اشاره کرد: باتوجه به شرایط نامناسب معیشتی مردم که بر کسی پوشیده نیست، باید برنامه ای طراحی شود تا بدون اعمال فشار اقتصادی بیشتر بر مردم، سبد سرمایه گذاری این بخش بزرگ تر شود.
وزیر ارتباطات در آخر اهمیت برگزاری جلسات مستمر و جمع بندی نظرات و پیشنهادات در این زمینه از طرف بخش خصوصی را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که با همکاری همه فعالان بخش خصوصی صنعت مخابرات، زمینه بهبود وضعیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور فراهم گردد.
در آغاز این جلسه، برخی از شرکت کنندگان به نمایندگی از صنف، اتحادیه، سندیکا و انجمن خود به بیان نقطه نظرات، دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند که جلوگیری از واردات کالاهایی که در کشور تولید می شود، فعال کردن ظرفیت کارگروه اقتصاد دیجیتال بمنظور از میان برداشتن موانع پیش روی فعالان این حوزه، تعیین اولویت های وزارت ارتباطات با هدف تنظیم برنامه های فعالان بخش خصوصی همچون با اهمیت ترین این اظهارات بود.



منبع:

1403/07/19
12:35:51
5.0 / 5
109
تگهای خبر: آنلاین , تولید , دیجیتال , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
کنکوری - konkoorist

کنکوری - konkoorist
konkoorist.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كنكوری محفوظ است

كنكوری

آمادگی برای کنکور