پیام رسان های داخلی موظف اند بستری برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی شکل بدهند
به گزارش کنکوری، دیجیاتو نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات کشور، توضیحاتی در مورد بسترهای مجازی فراهم شده برای نمایش تبلیغات نامزدهای دوره دوازدهم مجلس عرضه داد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشست بررسی فرایند حقوقی و اجرای قانون جدید انتخابات که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از عرضه بستر تبلیغاتی برای نامزدهای مجلس دوره دوازدهم در پیام رسان های داخلی اطلاع داد.
بیشتر بخوانید: خرید تسلا با پرداخت ۳۹۰ میلیون تومان / عکس «محسن اسلامی»، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در جهت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می شود اعلام نمود که بستر مجازی برای تبلیغات نامزدان این دوره در پیام رسان های داخلی شکل گرفته است.
اسلامی با تکیه بر فراهم شدن زیرساخت های لازم توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این خصوص توضیح داد: «وزارت ارتباطات در این خصوص عنایت داشته و زیرساخت های لازم را فراهم نموده است. پنج پیام رسان داخلی همچون سروش، ایتا، آی گپ، بله و گپ هم موظف شده اند که در هر حوزه انتخاب، بستر مجازی برای تبلیغ نامزدها شکل بدهند.»
او اعلام نمود که این اقدام انجام شده و در بازه زمانی خودش، نامزدها می توانند در این بستر به معرفی و تبلیغات خود بپردازند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد صغحات اختصاص داده شده به نامزدهای این دوره از جانب وزارت کشور اظهار داشت: «همچنین در وهله ای که نامزدها در دوره دوازدهم انتخابات مجلس مبادرت به معرفی خودشان می کنند، وطارت کشور موظف است فضای مجازی که نامزدها مبادرت به معرفی خودشان می کنند، وزارت کشور موظف است که سامانه ای را طراحی کند تا صفحه های مجازی رسمی نامزدها در آن بستر، قابل نمایش باشد.»
227227
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب